cbb 1 aylık bebeğim gaz sancısından uyuyamıyor yarım saat uyuyup tekrar uyanıyo üstelik reflüsüde var sürekli kusuyor çözüm önerileriniz var mı acaba bu arada gaz damlası olarak sab simplex kullanıyorum