Yürümüyor diye çok hırpaladılar kendilerini her aşamada sordular babaannesi bile hadi yürü yürüsene diye diretti nisbet edenler oldu durduk yere aaa yürümüyor mu diyenler. Hiç takmadım çocuğumu zorlamadım ne zaman isterse o zaman yürür dedim evet azda sinir oldum sonuç 13 ay 18 günlükken yürüdü 🤷🏻♀️ düşe kalka yürüyor alışana kadar az adımlar atıyor ama böyle böyle güçlenecek biliyorum 🤷🏻♀️
Kırmayın be insanları kırmayın belki de sorunu olan insanlara yürümüyor mu konuşmuyor mu diye sormayın hepimiz insanız hiç birimiz bir değiliz…