Merhaba hanımlar ikiz bebeklerimi 3 ay sağarak biberonla anne süt verdim sonrasında sütüm kesildi mama kullandık dün farkettim ki benden süt geliyor şuan 19 aylığız ben şok oldum iki göğsümü de sıktığımda süt geldi deneyeceğim eve gittiğimde emecek mi bakalım kızım böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba aranızda