Arkadaşlar elimde 2 adet avent biberon var. Fakat ikisininde plastik olan başlıkları çatladı. Elimde özenle yıkadığım şey nasıl olurda çatlar anlayamıyorum. Üstelik avent kalitesi ve kardeşim Fransa’dan getirdi. Şimdi azcık fazla sıksam çat diye kapak atıyor. Kullanırken baya zorluyor. Başlıklar tekte satılmıyor. Sizinde başınıza geldi mi? Yoksa tek sorun bende mi? 🤦🏻♀️