Hiilyuss Kızlar bisey sormak istiyorum😂 daha önce burda yazanları gördüğüm için soruyorum. Evde yapılan idrar testi pozitif olup kanda negatif çıkanlar varmış böyle bir ihtimal var mı
Ayyybensookk Hiilyuss çok varda yapar yapmaz çıktıysa negatif olma ihtimali pek olmuyor genelde sonradan çıkan veya çok silik çıkan çizgiler yanıltıcı oluyor
Nikita Hiilyuss vallahi bana eczacı testlerin yanılma payının çok düşük olduğunu söyleyip tebrik etmişti. Sonra doğurdum işte😅
kanalizereis Hiilyuss ben 2 hafta önce evde test yaptım pozitif çıktı kanda negatif çıktı. 1 hafta önce de adet oldum zaten. Ben de testin yanlış olabileceğine inanmazdım ama yanlışmış
asimesila Benimde kan da 1.20 çıktı hemşire geçersiz dedi kafam karıştı doktora sordum yeni döllenme olabilir dedi
pinkooo_02 Hiilyuss en sevdiğim göbek atmak gel beraber atalım Rabbim gönlüne göre versin sağlıkla al kucağına 🥰
Hiilyuss kanalizereis bir de erken yapmıssın da pozitif çıkmıs. Belki de cogu kisi anlamadan düsük yaparmıs öyle bir sey olmustur
Ayyybensookk Hiilyuss bende hamileyim sanıp açmıştım bu hesabı neyseki negatif çıktı kan sonucu bebeğim 4 aylık kalpten giderdim 😂
kanalizereis Hiilyuss 1 hafta gecikti öyle yaptım. Ama anında iki çizgi çıktı. Aynı kızlarımda yaptığım test gibi. Hamile olmadığımı öğrenince şok oldum sevindim de tabi ☺️
Hiilyuss Ayyybensookk Ayyybensookk sen nasıl sandın da açtın test mi yapmıstın😂 benim bebe de 6.5 aylık
Ayyybensookk Hiilyuss evet ama benim test aşırı silikti kimisi yok diyodu kimisi var gidip kan verdim neyseki negatif çıktı çok korkmustum ama