Ben özelde oldum. Ekstra bir ücreti var. Başta düşünmemiştim ancak sancılara dayanamadım. Belirli bir açıklığa ulaştıysan yapmıyorlar. Devlette varsa eğer önceden konuşmanız lazım çünkü anestezi uzmanının da hazır olması lazım. Benim anestezi uzmanı tesadüfen boştaydı benim kadar şanslı olmayabilirsiniz