Kızım 17 aylık balık hic sevmedi zar zor iki üç tane didikleyerek yiyor her türlü balığı denettim somon balığının çorbasını sever dediler onuda içmedi. Ki normalde çorba sever tadına baktı çığlık kıyamet.Balık yağına başladım o yüzden. Bi öneriniz var mı?