cerendmert yani bol bol emzirmeniz gerekiyor ama anne sütü sarılığıysa eğer napsanız geçmiyor. Bizim 15.9 du değeri, gün aşırı kan verdik hep düştü ama en son 21 günlükken 11.9 du. Ondan sonra uzamış sarılık tahlilleri yapıldı, onlar temiz çıkınca doktor artık kan istemedi, anne sütü sarılığı dedi. Biz bir de ilk hafta çok kustuğu için AR mama da veriyorduk emzirmenin yanında , ona rağmen geçmedi yani. Kapkaraydı rengi, 4 ay sonra açıldı.