1905burkiyy Arkadaşlar 8nci ay atağı 8nci aya girince mi başlıyor yoksa öncesinde mi başlıyor bilen arkadaşlar yorum yapabilir mi ? Benim oğlan şuan 7nci ayı bitirdi 8 dem gün alıyor ama çok huysuz uyku düzeni yine tepe taklak oldu:(
Dnzsrn06 Benim kızım de 8 aylık ve dediğiniz gibi çok uykusu olduğunu bildiğim halde uyumamak için emmek istemiyor sürekli ağlıyor. Bir de gece kaç kere uyanıyor haddi hesabı yok
SBilge Dnzsrn06 Bizde de böyle ne yazikki, sinirlerim çok yıpranıyor, bu gece pek uyanmadı galiba iyi uyudu dedim eşime, uyanmaz olur mu sabaha kadar kaç kez uyandı dedi artık o kadar bitmisim farkında bile değilim ki yanımızda yatıyor emziriyorum🤦
1905burkiyy Dnzsrn06 al benden de o kadar artık saymıyorum yanıma alıyorum uyanınca meme ağzına verşyorum oda çok içmiyor ama en azından susuyor
1905burkiyy Yekbarnes inşallah bizim öyle olmaz . Biz 4 ncü ay atağını da çok aşırı derece de zor atlattık umarım bu erken biter 🤲