6 Aralık da doğum yaptım . 37+4 de . Oğlum da kan şekeri düşüklüğü var . Testleri temiz çıkıyor. 12 gündür küvez de oğlum. Kendim de suç arıyorm artık. Benden yada sütümden mi kaynaklanıyor diye . Lütfen cevaplar mısınız bilen yada bu durumu yaşayan.