Bebeğim önceden gündüzleri uyur gece uyumazdı 3 e kadar, şimdi gündüzleri de uyumuyor, sürekli ağlıyor kucak istiyor, mamasını tam bitirmiyor biberonu çiğniyor resmen. Atak haftasında desem atak haftalarında iştah artışı olurmuş, bu ne anlamadım. Tam dinginleşecekken hıçkırık tutuyor, hıçkırırken ağlıyor bu sefer de. Sizlerde de böyle oldu mu, geçici bir şey mi hasta mı anlamadım