Özet geçmek gerekirse 4 ay önce bir kaza yaşadık prezervatifin gazabına uğradık o ay gecikmeli regl oldum test yaptım ama negatifti bende daha sonra doğum kontrol hapına başladım. 4 aydır regl görüyorum da burda bir kaç posta denk geldim hamile olduğunu anlmayan kadın varmış 8 aylıkken öğrenen 3 aylıkken öğrenen falan. Doğumdan sonra sadece hafif göbeğim kalmıştı hızlı kilo verdim ama bu aralar göbeğim o kadar meydana çıktı ki haptan kaynaklı olduğunu düşündüm ama psikolojikmi bilmiyorum karnımda hareket hissediyorum ufak seğirmeler falan kafamda acabalar dönüyor. Eşimde diyor saçmalama ikinci çocuğu istemiyorum açıkçası ondan öyle diyor eminde olamıyorum başka bir şey midir acaba mesela şu an bunu yazarken bile sanki içerde bir şey hareket ediyor. Aranızda var mı regl görüp hamile olduğunu öğrenen böyle