poyraz_momyy16 eslemmmmmm ben biogaia aldm bide sab simblex kullanıyorm 1 gündür sanki biraz fayda etti
eslemmmmmm poyraz_momyy16 banada öyle geldi ama bugün krizleri başladı ona hiç bir çare yok sanırım yok yere ağladı susmadı hiç
ndemir Biogaia ve sab simplex kurtarıcım oldu resmen 15 sabah 15 akşam verdim patır patır yaptı rahatladı 3 buçuk aylıkken de bitti gaz sorunu şükür