Arkadaşlar 3. Ayda uyku gerilemesi yaşayan var mı? İnternette 4. Aydan sonra olur diyor bizde sanırım 3. Ayda başladı, normalde gündüzleri uzun uyuyan bebem iki üç gündür çok az uyuyor uyanırken çok ağlıyor sanki yalnız kalmış korkmuş gibi, kucaktan inmiyor oyun halısı anakucağunda falan durur normalde onlarda da asla durmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım bir iki Dk kucağımdan inince çığlık çığlığa oluyor. Diş için erken sanki başka ne derdi olabilir bilmiyorum, karnı tok gazı yokken yapıyor bunları