fatmakrks Merhabalar Ailemden uzak bir şehirde yaşıyorum Eşimde ara sıra iş için şehir dışına gidiyor 10 -15 gün kalıyor. Bu süreçte bebeğimle yalnız kalıyoruz. Benim gibi aynı durumu paylaşan anneler bu süreçte neler yaşıyor danışmak istedim. Bazen bebeğim bir tek beni gördüğü için sıkılıyormuş gibi hissediyorum.
Gunesaryamom fatmakrks bende aynı durumdayım sizin eşiniz 10 günde geliyormuş ne güzel benim eşim bir gittimi 60.70 günde anca gelebiliyor 🥹 bu bizim için zor tabi ama alıştık artık kızımla evde ara da dışarıda vakit geçiriyoruz yapabilecek fazla birşey yok zaten evde bol oyun aktivite dışarıda temiz hava ✨
Yekbarnes fatmakrks ben ilk oğlumu öyle ailemden ayrı şehirde büyüttüm. Eşimin nöbetleri olurdu, sehir dışına giderdi görev için 2,3 haftalık ben hep oğlumla tek kaldım. Parka, AVM ’ye her yere beraber gittik. Sıkılmasın diye yapmadığım etkinlik kalmıyordu.
Yekbarnes fatmakrks şimdi 2. Oldu eşimin ailesi yan sokakta ama gene tek büyütüyor gibiyim. 10 aylık olacak çocuk babanne gündüz hiç gelmez. Akşam oturmasına da eşim yalvar yakar çağırır.
fatmakrks Gunesaryamom Allah yardımcınız olsun sizinde. Bebeğim 4.5 aylık hava her güzel olduğunda çıkarıyorum ama bu aralar o da çok sıkıldı hissediyorum. Küçük olduğu için yaptığımız aktiviteler de sınırlı kalıyor.
fatmakrks Yekbarnes Bazen çocukların değişik yüz görmedi onlara ne iyi geliyor diyorum. Allah yardımcınız olsun 🌸