turkan2_ yok demedi ya bir sıkıntın yok dedi, miyom vs olsaydı ultrasonda gözükürdü illaki tüplerin temiz vs dedi işte 2 ay önce, olması gereken adetim oldum derken düzene girdi dedim yine olması gereken günde oldum ardından, e bu ay yine aynı şeyleri yaşıyorum, doğumdan sonra bile 40 ım çıktı benim adetim düzene girdi 2 bucuk senedir şükür, o yüzden şaşkınım bu duruma, hamile olmak istemiyorum ya olucak Bi durum da olmadı korunuyoruz yani, mevsimsel stres stres diye diye 🤣 🤣 🤣