Merhaba anneler, bu konu ile ilgili birkaç başlık var fakat net paylaşımlar malesef yok. Bu başlık altında toplanıp birbirimize yardımcı olabileceğimizi düşündüm.
33 haftalık doğan kızım yarık damaklı. Şuan yoğun bakımda. Özel biberon ile emzirmeye çalışıyorlar ama çok aktif değil. Bundan sonraki süreçde nelere dikkat etmem gerektiğini araştırıyorum ve birde doktor önerisi. Sizlerde durum nedir? 🌸