gamzemihranur ay bi keresinde oğlum çok kötü kabız olmuştu kayısılar yoğırtlar bütün bağırsak açıcı şeyleri kullandık bana mısın demedi çocuk ıkınmaktan helak oluyordu hemen doktora gittik lavman yaptık 2 kere hemde bana mısın demedi gece oldu saat 2 oğlan hala kakasını yapamayınca eve geldik mecbur zoraki uyudu sancılı sancılı, sabah oldu bitane de evde yapmak için almıştık açılmazsa yine gelmeyelim hastaneye diye evde yaptık rahatladı oğlan bu sefer çok kötüydü çok eğer ciddiyse lütfen acile gidin biz kocaman insanlar bile o duruma katlanamıyoruz bi an çnce rahatlasın bebişiniz