sevgdemr5 ben ılk zamanlar üç hafta sonra hemen takmıştım sonra sıkıldıkça arada sırada takmaya başlamıştım sonra hıc takmadım. Su an kızım 15 aylık pişmanlığım takmadıgım ıcın degılım. Yani bikini gıymedıgım ıcın ya da gobegımı sergıleyecek bır kıyafet gıymedıgım ıcın takılmıyorum. Ama önemli ise sizin ıcın mutlaka takmanızı onerırırm çünkü gecmedı öyle sarkık duruyor