Oğlum 25 aylık. Bu aralar bu hareketleri olmaya başladı. Mesela yemek yiyoruz birden tabakları ittirip masadan düşürüyor🥺eline geçeni aşağıya atıyor. Tüm odaları mutfak dahil dolapları açıp içlerinde ne var ne yoksa dışarıya çıkartıyor. Ağzına alıyor alınmayacak şeyleri mesela kahvaltıda zeytin çekirdeği almış. Bugün sulu boya yaptırıyorum su bardağını almış boyalı su bardağına iççem iççem diyor. Sabırlıyım,görmezden geliyorum bağırmamaya çalışıyorum , anlatıyorum çok konuşurum onunla. O da benimle konuşur yetişkin gibi. Her şeyi anlıyor yapıyor ama yapma,dur kelimesinden anlamıyor. Bugün sulu boya suyunu içmeye çalşmasına o su içilmez,pis,kirli.. içme suyun burda dememe rağmen meyletti iççem de iççem.. Gözüme baka baka dur dememe rağmen. Tutamadım kendimi bağırdım. Bağırınca döndü kafasıno duvara astı yüzünü. Birkaç sn sonra beni öpmeye çalıştı müsade etmedim. Şimdi vicdanım sızım sızım sızlıyor. Konuşuyorum etki etmiyor napıcam ben? Bağırmak istemiyorum o an sakinleşmem lazımdı of. Siz böyle anlarla nasıl başa çıkarsınız?