Kızlar bebegim nerdeyse üç aylık olacak sarılığı uzadığı için mama başlamıştık sonra kilo alımını iyiye gitmeyince mamayı cogalttik. Şimdi kabız olunca anne sütüyle devam edeceğiz iki üç gün ama sorun şu ki bebeğimin gazı var gibi ayaklarıni karnına götürüyor her memeyi verdiğimde emiyor uyuyor yatiriyorum saniyesinde uyanıyor bir daha emiyor. Göğsümu sıkıyorum sütüm geliyor ama bu bebek niye her defasında memeyi istiyor. Yoksa doymuyor mu çok yoruldum üç gündür böyleyiz gözümden uyku akıyor.memeyi emerken de yutkunuyor.sutum var mı. Bilmiyorum artık.Dün gece 12 de kakasını yaptı. Bugün gazi olması normal midir? Biraz karışık oldu affola cevaplarınızı bekliyorum hanımlar