Zaten iştahı pek yerinde olmayan miniğim 3 gündür çok hasta ve ne kaşıkla ne elle pek bir şey yemiyor, eridi resmen. Diş eti hassasiyeti var henüz diş çıkarmadı, suluk bile değse damağına, itiyor çok zorlanıyorum.
Sizler benzer durumlar yaşadınız mı? Ne önerirsiniz? 8 buçuk kilo zaten minik bir oğlan çok endişe ediyorum.