MomK Kaç aylıkken takmaya başladınız ben takmak istiyorum ama bir şekilde koparda ağzına kaçar diye korkuyorum
Elmsnghn MomK Tazeannnee1 Ben bilekliğini alip ayaagina takmistim. Hala ayağında. Çorabını üstüne gecirmiyorum boncuklar batmasin diye pijama zaten kapatiyo. Farkinda bile değil. 3 4 ayindan beri kullaniyoruz. 13 aylık oglum hala ayak bileginde. Ayrica aldığınızda muhakkak orijinallik testini de yapin imitasyonu vok fazlad
kiminoykusubu_ MomK Kızım 5 aylıkken takmaya başladım. Gerçekten salya azaldı gibi ve ilk dişini nasıl çıkardı anlamadım. Aşırı bir huzursuzluk falan da olmadı. Şu an 8 aylık hala da takıyor hiç çıkartmıyorum. Elini falan da hiç götürmüyor kolyeye, oynamıyor.
Minico MomK 5. Ayda ağzı akmaya başladı zaten beş ayın sonunda dişi çıkmıştı o zaman başladım. Direk boynuna taktım zaten upuzun sallanan birşey değil tam gıdığının altında kalıyordu hiç dikkatini çekmemişti.