lceLady
O zamanlar Doğu’dayız. Arkadaşlarla izin gününde başka bir şehire gidelimde gezelim dedik. Çoluklu çocuklu aileler bizim neyimize gezmek be 😂 Arkadaşın birinin çocuğunu yol tuttu. Kusa kusa gitti kusa kusa geldi yavrum. Bizimki yolda cıngar çıkardı. Sıkıldımlar, üşüdümler. Babamla oyun oynamak istiyorumlar. Adam araba kullanıyor 😂 Çok ağladı en son eşim arkaya geçti ben direksiyona. Ağlamaktan midesi bulanmış on dakika yol gittim gitmedim arkada kusmaya başladı. Kendi üstü başı, eşimin üstü başı, araba.. Eşim bir yandan panik. Durup dururken noldu bu çocuğa diye. Bir yandan da şey diye soruyor “arabaya kokusu sinmez”
dimi 😂 Kenara çekip çocuğu ve arabayı temizleyip devam etmek zorunda kalmıştık. Allah’tan hepimiz için yedek kıyafetler vardı da eşimide kurtardık. 🥲