gnsbsk minikveannesii benim kızımda da oluyordu. İshal yoksa normal demişti doktor diye hatırlıyorum.
minikveannesii gnsbsk ilk çocuğum yeni doğan bir bebeğin zaten hani kakası ishal gibi olmaz mı ishal olduğunu nasıl anlayacağım mesela gün içinde çok fazla kaka yaparsa mı
2prensannesi__ minikveannesii biz şuan 4 aylık olduk gazi yoktu ama karni sürekli guruldardi ama sonra geçti