tuubadem 16 aylık olduk hala kapanmadı acaba bı kadar uzun süren var mı aramızda telaşlanmaya başladım da
tuubadem kivirciginannesi aa gerçekten mi nayadır gitmiyoruz sağlık ocağına ya en son gittiğimizde daha küçük olmalıydı biraz büyük demişti hemşiremiz şuan da işaret parmağınimın ucu kadar