Dün aksam kızımda ateş basladı sabaha kadar dinmedi gece 41-42dereceyi bile gördük sabahta elinde ayagında lekeler olduğunu fark ettim ve hemen doktora gittik el ayak agız hastalıgı büyük ihtimal dedi kan testi aldı. Bu hastalıgın ilacı yok atesi icin calpol pedifen ver dedi şimdi çok şükür atesi biraz dindi ama tekrar yukselir diye korkuyorum. Geçiren var mı süreç nasıl ilerliyor kaç güne iyileşiyor