Ae123 60 günlük olucaz bizde 2 gün sonra. 40 ından sonra uyku penceresi denen şeye özen göstermeye çalışarak uyutuyorum. Yani 2 aylık olana kadar uyandıktan 1 saat sonra esnemeye başladığı an uyutuyorum. Uyanıklık kalma süreleri oluyor bebeklerin her ay için farklı. 2. aydan sonra 1,5 saat uyanık kalıp uyumasına dikkat edeceğim mesela. 40 ı çıkana kadar memede uyuyordu. 40 ından sonra omuzda pışla pışla uyudu bir süre ama yorucu olmaya başladı onu bıraktık. Şuan bazen memede bazen kucağımda hafif sallayarak pış pışla veya ayakta hafif sallayarak pışla uyutuyorum. Bitane ninni var onu açıyorum sürekli