Evet çok çok geride değil ki bizimki de 18. ayına girecek 10,5 civarı çok hareketli ama canım ben devam sütü bazen şu tahıllı kaşık mamalardan da veriyorum belki onlar biraz aldırmıştır bazı bebekler pankek tarzı şeyler yiyor ekmek yiyorlar bizimki yemiyor mesela ne yapayım yemek yemezse ara sıra o mamalardan yapıyorum içine bisküvi tahin pekmez bal vs atıyorum onlar bile zar zor aldırdı Avokado muz ceviz yoğurt çoğu şeyi veriyorum ama kilo almıyor pek avokado ben onun kadar yesem şişerdim yağlı bir meyve ama pek kilo almıyor çocuk sadece yemek yiyerek bazı çocuklar alamıyor bazıları da kaşık mamalarla devam sütleriyle alıyor benim kızım evolvia içiyor sütü bıraksak iyice zayıflar yemek çok yemiyor süt vermesem de yemiyor iştahı pek yok anca 10 kilolara geldik anne baba da zayıf önceden takıyordum da şimdi artık önemsemiyorum pek çocuğun oluru bu yani vitamin değerleri de iyi kan değerleri de iyi
Hipp in falan tahıllı kaşık mamaları var içeriği temiz onlardan veriyor musun tahılın da kilo aldırdığını duymuştum ya da raporlu mama verdiler mi?