seema bebeğim 37 günlük. birkaç gündür hem gün içinde hem gece derin uykuya geçmiyor. saatlerce uyanık kalıyor. uyuduğunda da sürekli sallanmak istiyor. sallanmadığı anda uyanıyor ya da çok az uyuyor. 2-3 saat hiç uyumaz mesela. kırkı çıkınca düzelecek diyorlardı. kırkının çıkmasına yakın daha da zorlaştı bu çocuk. nedeni nedir sizce
seema seema normalde banyo yaptırdığım günler daha sakin olurdu, uzun uzun uyurdu. bugün banyo yaptı ama bana mısın demiyor saatlerdir uyanık. gece de uyumamıştı
mirac_ervaa seema düzelmıyor maalesef 4 buçuk ay oldu gece gündüz uykusu yok saatlerce sallıyorum ağlama krizleri büyüdükçe daha farkli şeyler çıkıyor Allahım yardımcımız olsun
Asel4433 seema Beni de hep böyle kandırdılar.. yok 40 çıksın düzelir yok 1 aylik olsun 2 aylık olsun 3 aylık olsun düzelir dediler ne düzelmesi daha da beter oldu büyüdükçe simdi 5 ay 4 günlük oldu yeni yeni huylar meydana çıkıyor yok atak haftası yok dis huysuzluk lar felan.. Bunlar tam bitti deriz sendromlar başlar bu kez. ALLAH HEPIMIZIN YARDIMCISI OLSUN 🤲🏻🤲🏻
seema Cansuneva ayağımda sallayarak ya da kucağımda pışpışlayarak. bir iki gecedir hangi sistemi denesem de gözleri gidiyor aşırı uykusu olmasına rağmen uyumuyor. uykusuna direniyor resmen. atak haftası olabilir mi acaba
ttrck İhtimalleri eleyerek gidin, gaz olabilir, gazı yoksa burnu tıkalı olabilir nazal yıkama yapın, çok sıcaklıyor olabilir, ya da üşüyor olabilir bunları eleyin bakalım ne çıkacak
momysskaan 4 ay 9 günlüğüz hala uyumuyor geceleri elli kere uyanıyor o kadar yoruldum ki uykusuzluk beni mahvetti 😌