Selam anneler Azerbaycandan selamlar❤️🙏🏻
Ben 24 gunluk premature bebek annesiyim.. Annemgilde kaliyorum, kocam kendi annesi gilde yasiyor..(bir yandan onun yanimda olmamasi da kotu) cocuga annem bakiyor nerdeyse, geceler o uyaniyor,..belkide ben kotu anneyim?
lohusalik donemini zor geciriyorum, benim gibi olanlar ya olmus olanlar var mi? Nasil bas ediyorsunuz ya etdiniz?
Bendeki belirtiler👇🏼
1.Umutsuzluk
2.Halsizlik, hayatdan zevk alamama, yasama sevgisizlik
3.Kendini gercek disi hiss etme,…(ruyadaymis gibi hiss etme)
4.nebiliyim iste kotuyum…