Umayada45 Phılıps avent ve lansinoh kullandım kızım 5 aylık ise başladım ama biberon tutmuyor sadece kaşıkla yiyor
elira Umayada45 tomme tippee deneyebilirsiniz. Ben antikolik olanından kullanıyorum. Hem meme hem mama şeklinde. Meme reddide yaşamadım.
gksen Umayada45 ben de ise başlamayı düşünüyorum ama sütüm yetmiyor ek olarak mama vermeyi düşünüyorum ama biberon ile damağımızda kasıyor asla emme refleksi yok biberon bir çözüm bulursanız paylaşır mısınız?