Drybayram 1 kaşık tereyağı ertip üstüne 3 kaşık pekmez döküyorsun çok az da zeytin yağı çok hafif bi kaynatıp altını kapatıp biraz limon sıkıyorsun içine ılık olarak bebeklere bir tatlı kaşığı veliyor ben de oğluma da kızıma da verdim kızımn öksürüğü anında geçti oğlumun azaldı sadece ilk 10 dk su vermiyorsun