Bebetonunmotheri Evin nemini cikaramiyorum kizlar Neler yaptim ama yinede cikaramiyorum zar zor ugraslarim sonucu 40 oluyor 1 saat icinde pat yine dusmus deliricem gercekten Benim bile bogazlarim kuruyor bu durumdan Onerisi olan varmi acaba 🌸
gulten01 Bebetonunmotheri Kesinlikle tavsiyemde. Hava nem buhar makinesi bebeğimden öncede keşke bilseydim kullansaydım dedim mis gibi uyuyoruz ve nemi direkt yükseltiyor ayrıca boğazlarımız kurumuyor burnumuzda tıkanmıyor odamızın ısısı da 23 derece uyku konforumuz çok yerinde oluyor böylelikle
-_-hUysUzvetatlikadin Bebetonunmotheri nem ölçmek için kullandığın cihazın bozuk olmadığına emin misin önce onu kontrol el sonra evde bitki bakmamak lazım her petekte su olsun ben nem olsun diye çareyi öyle bulmuştum ha bak su kaynat ara ara evde onu gezdir su buharı acayip nem yapar soba kullanırken sobanın üstünde hep bi su olurdu hiç kuruluk olmazdı
Bebetonunmotheri gulten01 bayada puskurtuyor ama yetmiyormu anlamadim ya benim bile dudaklarim kurumus o derece Kizimi hic düşünemiyorum Markasinida bulamadim aldigim yere bakim yaziyim
Bebetonunmotheri tineanigra onlarda var Ustune islak havluda koyuyorum Yine ayni yine ayni Gercekten sasirdim artik saka gibi
Bebetonunmotheri -_-hUysUzvetatlikadin dediklerinizin hepsini yaptim İnternetten arastirdigima gore hepsi yaziyordu hepsini denedim Yarin annemlere geciyoruz nem olceride goturucem bozukmu degilmi anlarim
-_-hUysUzvetatlikadin Bebetonunmotheri annenlerde de var mı başka nem ölçer en azından doğru diye kıyas yaparsın
Bebetonunmotheri -_-hUysUzvetatlikadin evimde 3 tane nem olcer var her odada farkli farkli birini gittim balkona koydum Sicaklik 10 oldu nem 34 oldu Nem olcer bozuk degil bence bizim ev bozuk 😂😂😂
-_-hUysUzvetatlikadin Bebetonunmotheri ya evet o da olabilir evden eve öyle değişiyor ki inan aynı bina bile olsa değişiyor bak mesela biz bu eve yeni taşındık bi bizim daire böyle karşı binanın aynı dairesi değil