annemioldumbensimdi_ ben yere hep yüzüstü bırakıyorum önüne de oyuncakları koyuyorum bi de yanına yatıyorum ben de aynı şekilde öyle oyalıyorum eskiden sevmezdi şimdi seviyor sıkılınca sırtüstü dönüyor, 7 ay 5 günlük emekleme pozisyonunu alıyor ama geri geri emekliyor henüz ileri gidemedi 😂 ben de ileri gitmesi için uğraşıyorum da bakalım yavaş yavaş olacak bizim için çok kolay görünen şeyler onlar için o kadar zor ki anlamak lazım acele etmeyin yeğenim emeklemeden yürüdü sonra popo üstü emeklemeye başladı yürüdükten sonra