Kızım 10,5 aylık. Birinci ayda meme reddi başladı, tam 4 ay uğraştım memeye döndürmek için her gece ağladım emsin diye. 6. Ayda kendi döndü. Son 2 aydır da aşırıııı düşkün yani isyan etmek istemiyorum tabii ki çok şükür emiyor ama meme uçlarım o kadar acıyor ki. Durduk yere oynuyor, meme diyor gelip tişörtümü kaldırıyor. Yarım saatte bir emmek istiyor. Ek gıda da yiyor açlıktan değil. Şimdi de yeni modamız gündüz uykusunda ağzında hep meme istiyor. Acı çekiyorum dehşet şekilde. Napabilirim kızlar öneriniz var mı?