Kızım 24 aylık artık o kadar düşkün oldu yer mekan insan fark etmeksizin emmek istiyor birini emerken diğerini de açtırıp oynamak istiyor. Evime misafir gelse ben odadan çıkamıyorum emmek istediği için çay çorba getirecek kimse olmuyor dakikalarca beni bekliyorlar ben bi yere misafirliğe gitsem kahvaltı sofrasına en son oturuyorum çünkü kızım emmek istiyor odaya gidiyoruz veya akşam çay faslı herkes otururken ben yine oda da emzirmek zorunda kalıyorum. 10-15 dk olsa neyse düb akşam tam 43 dk odadaydık. Bundan 1 hafta önce ruj çizip meme hastalanmış dedim 2 gün bakıp bakıp kapattı 3.gün aşırı hırçınlaştı saatlerce ağladı sebepsiz yere başka şeylere taktı sakinlemesi zaman aldı biraz da öksürüğü vardı eşim yanlış zamanda kestin ver hastalığı geçince tekrar bırakırsın diye ısrar edince geri verdim şimdi meme istiyorum diyince birazdan vereyim demem yetiyor çocuğa ortalığı yıkmasına. Ben nasıl bir yol izlemeliyim nasıl bıraktıracağım ne yapmalıyım yardımınıza fikirlerinize deneyimlerinize ihtiyacım var