Merhaba anneler. kızımın süt allerjisi gerilediği için doktorumuz diyetini kademeli şekilde açmamız gerektiğini söyledi. 1 hafta boyunca fırınlanmış süt yedirmemi istedi, onuda kek olarak yedirebilirsin demişti. Şimdi kızıma daha hiç meyve tadımı yapmadım, sebzelere iyice alışsın, meyvenin şekerini tadarsa sebzeyi tamamen yemez diye. internetten bebek kek tariflerine baktım ama hep meyveli tarifler var. Bildğiniz sade sütlü bebek keki tarifiniz var mı??