mari9 Alnında ve kaşında yoğun tüy var. 2aylık olduk tek bir tüy bile hâlâ dökülmedi üstelik iyice kalınlaştı belirginleşti. Var mı sonraki aylarda umut😊
Kubratemiz mari9 Sence varmı bir umut 🤣 ilk sarisin doğdu bembayazdi sonra böyle 6 aylıkken falan tuylendi dokulmeyecek sandım çok şükür bir yaşına yakın döküldü hepsi 🙏
Lillas Bizimkinin tüyleri baya sarardı kaşımız bile yok ama uzamış sarılığımız var ve tenimiz çok sarılıkara ne zaman düzelecek daha doğrusu düzelir mi hiç bilmiyorum bir garip duruyor çünkü sarışın çocuğa esmer ten
mari9 Lillas öncelikle geçmiş olsun bizimde uzamış sarılığımız var vücudu beyaz yüzü esmer duruyor açılır mi onu da bilmiyorum belki artık böyledir. Tüyleri de hic açılmadı dogudugunda silikti hatta
Lillas mari9 sizede çok geçmiş olsun biz ilk doğduğumuzda böyleydik sonra tüylerimiz sarardı baya alnındakiler kaşları falan böyle oldu ama tenimiz hala esmer bizde 2 aylığız (1 ay erken doğduk 35 haftalık prematüre) insallah düzelir bir an önce
beyzacmvrc Lillas sende hiç takma bebegim de de uzamış sarılık oldu 2 aya doğru geçmişti bizim genelde 3 4ay sürüyor Benim bebeğimde aynı böyle kapkara oldu teni Sonra birden bi açıldı bembeyaz şimdi pamuk gibiyiz 7 aylık oldu kızım😊
mari9 Kubratemiz aa cidden umudun vücut bulmuş hali😂 maşallah 🌸 işte aslında mühim değil sağlıklı olsun da yine de ana yüreği endiseleniyor😅
Kubratemiz mari9 adida umut her konuda bir umut veriyor bize 🤣🙏 öyle tabii bende ilk doğunca sarışındi Allah’ım dedim nasıl bir anda tuylendi dökülmez etmezse diye üzülüyordum ama dökülüyor merak etme çocuklar çok değişiyor