bisakinol oğlum 4 aylıktı. Emerek uyuduğu için sık uyanmaya başladı. 1 günde karar verdik. Emzirdim eşime verdim. Kucağında pışpışla uyutmaya başladı. İlk denemede çok ağladı meme aradı belki 10 kere odaya gittim emzirip uyutmak için, eşim zorla çıkarttı ben halledicem merak etme dedi. Tam 1 bucuk saat poposuna pışpışla uyuttu. Şuan 9 aylık o günden beri o şekilde uyuyor max 5 dk sürüyor. Akşam 21.00 de uyutuyoruz gece 1 defa emmek için uyanıyor. Hepimiz için çok rahat oldu. Tavsiye ederim pes etmeyin ve eşinizden destek alın