SevimliHayaletCasper Surgy dibe çöktü, avpgy den ümidim vardi oda ekside başladı ne olcak kızlar. Abimin zoruyla girdim oda şaşırmış vaziyette çıkar mi bunlar geri 😄
Cocolingo SevimliHayaletCasper sorma bunlar niye böyle oldu ya, ilk kez arzdan zarar ettim bekliyorum sadece
pamukpiremses SevimliHayaletCasper şuan şirketler yıl sonu hesap kapatma yaptıkları için bu düşüşler yıl başlayınca tekrar yükseliş olması yüksek ihtimal
SevimliHayaletCasper Cocolingo ya ben ilk kez girdim. Abim bunlarda zarar edilmiyor dedi herkes kazanıyor falan dedi ikisi de ekside şuan. Çıkar mı acaba yoksa satmak mı gerekiyor Merve450303
Merve450303 SevimliHayaletCasper normalde zarar edilmiyodu ama yıl sonu borsa düşüşte bide küçük yatırımcı çok hızlı elden çıkarıyor beklemiyor ondan dolayı
SevimliHayaletCasper tosbiksmoms dimi ya abim dün diyodu ki +300 400 bulunca sat hemen. Nerdeee direkt - ile başladı 😅😅
alp3413 SevimliHayaletCasper aynen hepsinden zarar ermis durumdayim ki benimde abim soktu bu işe 😂😂😂😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Beyzatlass alp3413 küçük zarar bunlar ben şuan kaleseramikte 50 bin zarardayım sıkıntı yok borsa her şekilde düzelir
SevimliHayaletCasper Beyzatlass ama bu halka arz ya zaten çok para yatırılmıyor. Senin baya zarar varmış. Umarım kârdan zarardır 🥺
Dunyambaris Merve450303 küçük yatirimcinin satmasiyla zarar edilmez. Büyük balinalar oyun kuruyor biz de tahmin yapıyoruz kaç tavan gider diye. Komple eşit dağıtım olursa küçük yatırımcının sözü geçer. Ama genelde kurumsallar agirlikli oluyor paylarda. Ve onlar sattı mi iş bitti demektir.
Merve450303 SevimliHayaletCasper bende öyle düşünüyorum sabredebilirsem eğer yılbaşından sonrayı beklicem ama zor geliyor 😁
SevimliHayaletCasper Beyzatlass inşallah 😊 normal borsa daha çok kazandırıyor sanırım değil mi? Biraz para kazansaydım normal borsaya girecektim ama olmadı 😄
SevimliHayaletCasper Merve450303 bana da zor geliyo şuan satıp kurtulayım diyorum ama zarar ettiğim için beklemekte istiyorum 😄