Merhaba arkadaşlar 6,5 aylık kız bebeğim var iki gündür sürekli devam eden el açıp kapama hareketi var bir sorun belirtisi mi normal bir davranış mı anlayamadım . Uyku düzensizliği de arttı bu aralar eşimle 1 ay önce boşandık psikolojisinin etkilenme durumu olabilir mi . Yanlış bir şey mi yapıyorum bebeğime içimde burukluk oluyor :(