slmrmys41 Kızlar merhabalar oğlum ocakta 3 yaşında olacak sağlığı yerinde çok şükür ama ben yine de kan tahlili falan yaptırmak istiyorum yaptıran var mı kan değerleri falan nasıl diye
Hamburgerr slmrmys41 ben her doğum günü zamanı yaptırıyorum en son 3 yaşında yaptırdım d vitamini falan düşük çıkmıştı mesela
GemlikZeytini slmrmys41 benimki 3.5 yaşında her sene yaptırdık şükür bi eksiklik çıkmadı ama baktırmakta fayda var
Wanderlust slmrmys41 6 ayda bir duzenli yaptiriyorum bence cok onemli 2 yasindayken ani bir hemoglobin dusuklugu yasamisiz ve hicbir belirtisi yoktu yogun bir tedavi sureci gecirdik fark etmesek yaptirmasak cocugu kaybedebilirdiniz dediler sukur herseyi duzeldi
slmrmys41 Biricigm ya ben bu ara ikinci hamilelikte çok kan verdim son haftalar ama şekere falan sürekli bir kontrol dedim yani oğluma da yaptırmalıyım genel bir kontrol
slmrmys41 Hamburgerr bende yaptırayım kısa zamanda yaaa nerde yaptırdın özelde mi devlette mi sağlık ocağında mı