Merhaba anneler, bebeğim 19 günlük gaz agrılarımız 2 haftadır bazen bizi bitiriyor 😞 2,5 saatte emzirmek için uyandırdığım bebem 3 gündür geceleri max 1 saat uyuyo o da mırıldanarak. Ayaklarını çok çekiyor sancıdan ne masajlar yaptık kiraz çekirdekli kemer aldık fayda etmiyor 🤦🏻♀️ bende tohum kimyon çayı içiyorum ekstra önerilerinize açığım siz nasıl çözüm buldunuz