Kızlar selam 5 aylık kızım var öksürük ve hırıltısı vardı 2 gün önce doktora götürdük ciğerlerine inmiş dedi ve antibiyotik yazdı antibiyotik haricinde ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm, sürekli burnunu temizliyorum, soğana karanfil batırıp yanına koydum, odada buhar makinesi çalışıyor ve sık sık emziriyorum fakat hala geçmedi hırıltısı çoğaldı başka ne yapabilirim önerisi olan var mı