Gamze_cnky1 Kızlar selam , gaz sorunumuz azalmaya başladı şükürler olsun , bu durumda her beslenme sonrası omzuma alıp , gazını çıkarmama gerek var mı hala ? Ne zamana kadar devam etmeliyim ? Bilgisi olan var mı? Bunun belli bir ayı var mı? 🌺
hepmutluolesma Gamze_cnky1 gaz sorunu bitince öyle bir şeye devam etmedik biz. Bi sıkıntı da yaşamadık
hepmutluolesma Gamze_cnky1 benim kolikti hem de. 4. Ay doldu bitti asla yapmadım gaz çıkarma ritüellerini ☺️