Sevdaaalya Merhaba arkadaşlar kızım on ikinci aya girdi hala dişi çıkmadı doktora götürmeli miyim sizin başınıza geldi mi sizce çıkar mı😔
sumeyye66 Sevdaaalya benim arkadaşımın kızı 14 aylık olunca çıkarmıştı ilk dişini doktoru normal demişti
Funda05 Sevdaaalya panik yapmayın bence 18 aya kadar yolu var . Ama 18 oldu 19 oldu baktınız çıkmıyor o zaman kontrole götürebilirsiniz
Sevdaaalya Emireymen23 aslında başka sebebler gittiğimizde soruyorum bazıları bir yaş bazıları bir buçuk yaş olduğunda çıkmazsa getir diyor ebe hanımda genetik dedi
Ayselinaaa Merhaba, merak etmeyin çıkacak dişler 🥰 benim oğlumda 1 yaş 3 ayında ilk dişini çıkardı. Şimdi de digerlerinin yolunu bekliyoruz😁 önemlisi bebeğinizin kilosu gelişimi iyi olsun