UyuyanGuzel ben çok gittim doktora korkudan 4 farklı doktora gittim hiç bi sorun yoktu rahim ve yumurtalıklarla alakalı bi tanesi ilaçlı spiral önerdi biri doğum kontrol hapı verdi ben hiç birini kullanmadım 3. Ayda kendiliğinden düzeldi şimdi adetim günü gününe düzgün ilk defa böyle düzene girdi