Hanımlar az önce bebeğime sarımsaklı meyve oğresi verdim hastalandıgı icin
Bu tarifi hastakanmayam cocuk sayfasından gördüm binlerce olumlu yorumu vardı
Az önce formdan biri yazmışki bu sarımsak kürü çok zararlı kalbe falan bende yaptım pişmanım demiş ?
İlk defa yaptım doğrumu bu sizce ? 7,5 aylık kızım