[silindi] Kizlar bebegim 3bucuk aylik 3 aya girdiğimiz zamandan beri bez sayisinda azalma var🙄eskiden gece11de takip saabh 7de alirdim dolu doluydu simdi cok dolu olmuyor ama.kilo alimida iyi büyüdükçe cisli bezi azalir diyolar ama??
Minikerkegim [silindi] iştahı nasıl peki az emiyorsa yada az mama yiyosa ondan olabilir huzursuzluk çiş renginde farklılık koku varsa bi doktora götür enfeksiyon olmasın
[silindi] Minikerkegim istahi güzel kokuyok güzel emiyor ozekdeki doktorum vajinadsdna kapanma var dedi devletteki doktorum ise bisey yok dedi . Kapaniklik idrar yapmasına engel oluyormuş
Minikerkegim [silindi] evet canım onu da soracaktım darlık da çişte azalma yapıyor idrar tahlili yapıldı mı
[silindi] Minikerkegim yok canım😐doktora randevu alsam iyi olucak sizdede oldumu darlık var sanirim elimle acmaya calsyrm ama neryi yapicagimfa bilmiyorum
Minikerkegim [silindi] benim oğlumunda pipisinde var darlık çişte azalma var dediğin tahlil yaptırdık enfeksiyon olabilir düşüncesiyle temiz çıktı.üroloğa yönlendirdi doktor sünnet için. Ama kız çocuklarında nasıl bi işlem yapılması gerekiyor bilmiyorum canım bi internetten bak istersen